.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست احمدی نژاد: مرا حلال کنید

شمال نيوز: رئیس‌جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه سال 91 سالی به ظاهر سخت بود گفت:‌ما در هیچ سالی شاهد فشاری اینچنین هماهنگ از داخل و خارج بر روی هیچ دولتی نبوده‌ایم.
 
به گزارش شمال نيوز، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران امشب و در آخرین جلسه هیئت دولت در سال 91 با اشاره به پایان سال 91 گفت: امسال سالی بسیار پرکار، پرتلاش و به ظاهر سخت بود و فشارها به طور همزمان از داخل و خارج به دولت وارد می‌شد و ما هیچ دولتی را سراغ نداریم که چنین تحت فشار نا نوشته‌ای از داخل و خارج کشور قرار گرفته باشد.


وی افزود: اما شما مردانه و با ایمان به ارزش‌های الهی ایستادید و خدمت کردید و با توجه به چالش‌ها و خلاءها بیشترین خدمات را ارائه دادید.


احمدی‌نژاد با اشاره به تلاش بدخواهان برای فشار به کشور برای از هم پاشیدن شیرازه اقتصادی کشور گفت: آنها حق داشتند که با این حجم از  کارشکنی‌ها و محدودیت‌هایی که ایجاد کردند تصور کنند که شیرازه اقتصادی کشور از هم بپاشد زیرا بر اساس محاسبات مادی باید این اتفاق به وجود می‌آمد.


وی با بیان اینکه البته فشار زیادی به مردم وارد آمد اما امروز کشور ما سرپاست اظهار داشت: اقتصاد قدرتمند است و علی‌رغم تمام فشارها ما رشد اقتصادی داریم، البته نمی‌گویم که ضعفی در کشور وجود نداشت اما کشور هم‌اکنون در شرایط بسیار مساعدی قرار دارد و من صمیمانه از شما به خاطر تلاش‌هایتان تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به اینکه تا زمانیکه خداوند هست و او بهترین قضاوت‌کننده  محسوب می‌شود نیازی به تشکر هم نیست، گفت: در زمانیکه فشارها به دولت بسیار زیاد شده و حرف و حدیث‌های مختلفی بیان می‌شد و همه هم علیه دولت بود یکی از دوستان به من گفت فلانی چه خبر؟ من گفتم همه چیز عالی و بسیار خوب است، چرا بد باشد تا زمانی که خداوند به عنوان بهترین وعادلترین داوران هست چه جای نگرانی است؟


رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه تمام این مشکلات به ظاهر سختی و محنت بود تصریح کرد: اینها همه مقدمه تعالی است شما به یک سال گذشته نگاه کنید تمام این سختی‌ها و مشکلات همه اعتباریات است، بهانه‌ای است برای پیشرفت،  خدمت بیشتر، تلاش در جهت عشق به آرمان‌ها ، عشق به انقلاب،تا ما بتوانیم مستحکم‌تر شویم.


احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه فشارها و سختی‌ها هیچ اصالتی ندارند و بهانه هایی هستند تا ما رشد کنیم  تصریح کرد: بالاخره ما باید بین خودمان و خدای خودمان حساب و کتاب‌ها را صاف کنیم و آماده باشیم برای خدمت بالاتر، آماده باشیم تا به عشق به خدا به مردم خدمت کنیم چرا که مسیر عشق به خدا از مسیر عشق به مردم عبور می‌کند، باید قدر فرصت خدمت به مردم را بدانیم و شکر این نعمت نیز تنها با خدمت به مردم میسر است.


رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت برداشته شدن فشارها از روی مردم گفت: البته برخی از اینها دست ما نیست و حتی از اراده ملت نیز خارج است. بالاخره بدخواهان به دنبال ایجاد مشکل هستند اما اکثریت اعضای دولت به دنبال خدمت صادقانه به مردم هستند و باید از خدا بخواهیم تا این فرصت خدمت را نصیب ما بکند.


احمدی‌نژاد با اشاره به سخنان مشایی، رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد که پیش از وی بیان شد، گفت: به نظر من، باید در لحظه سال تحویل امام زمان را بخواهیم، خود امام را بخواهیم چرا که اگر هرچیزی را کمتر از آن از خدا بخواهیم به معنای خسران است.


وی در ادامه خطاب به اعضای هیئت دولت گفت: بیایید که در سال جدید تمام کینه‌ها را کنار بگذاریم و همدیگر را حلال کنیم ،به خصوص بنده را ،چرا که گاهی مواقع ظرفیت حل مشکلات و مسائل خارج از توان انسان است و بالاخره صدای آدم بالا می‌رود. من از شما می‌خواهم که مرا حلال بکنید.


رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در سال جدید تمام توان مجموعه دولت باید بر اساس ارائه خدمات به ملت صورت بگیرد،‌گفت: بالاخره ما کار اجرایی داریم،‌باید تصمیم بگیریم و بلافاصله آن را انجام دهیم، ما یک مؤسسه پژوهشی نیستیم و اگر کار پژوهشی نیز انجام می‌دهیم باید برای کار اجرایی باشد.


وی ادامه داد: اگر کاری به زمین بماند سلسله‌ای از مشکلات را ایجاد می‌کند و ما باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.


احمدی‌نژاد در پایان با اظهار امیدواری به اینکه سال جدید سالی پر از موفقیت باشد و هیچ یک از فشارهای بدخواهان کارگر نباشد گفت: امیدوارم سال آینده سال رسیدن به موعود و سال عزت و پیشرفت برای ملت ایران باشد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1391
مگر شما در همه دولتها حضور داشتید که میتونید مقایسه کنید ؟ آقای رئیس جمهور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.